click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Available?
2011-02-20, 23:20:09


Jag vet inte när jag senast somnade innan halv tolv, har varit väldigt dålig med sovandet på sistone. Det lär väl inte bli bättre i kväll men jag var tvungen att blogga lite bara.

Helgen har jag spenderat med familjen. Var i Malmö i går (som vanligt) och jag kunde inte låta bli att göra av med några tusenlappar! Var på IKEA där jag hittade lite småsaker + dörrar och lådor till min Expedit. Sen blev det lite dyra ansiktskrämer och en superfin plånbok. Skoj! :D Efter shoppingen blev det fika hos min morfar. Kom hem vid åtta och då blev det middag och melodifestival, det var lika dåligt som det brukar vara.

I dag har det varit en riktigt söndag. Vakna, frukost, somna på sängen en stund till, middag, dator, gosa med Leia, fika och sen packa den stora resväskan med allt jag köpt och ta bussen hem. Var hemma vid åtta, packade upp alla saker och städade hela lägenheten. Sen snickrade jag ihop en av dörrarna till min Expedit. Det tog sin lilla tid eftersom jag inte är det minsta händig, men jag fick ihop den och fint blev det! :)

Annars var det bästa i dag att jag upptäckte att det kanske fortfarande finns en chans att få se favoritbandet igen! Köpte inte biljetter direkt när de släpptes och sen när jag skulle göra det så var de slut. Men kanske man kan få tag på ett par biljetter ändå, hoppas hoppas! ^^

God natt på er! Hoppas ni har haft en lika skön och trevlig helg som jag! :)





Emilia

Åhhh, The National <3

Det var tider det!

2011-03-02, 06:32:45




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0