click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lucky You
2011-02-24, 20:44:45


1. Biljettkampen är antagligen helt förlorad. Jag gjorde två misstag för mycket - hur kan man vara så dum?! Jag väntade med att köpa biljetter och sen var de var slut. Sen, i söndags, hittade jag biljetter på Tradera och valde att lägga bud i stället för att köpa nu (utrop var 200 kr och köp nu 550 kr). Auktionen gick ut i dag och slutade på 1 032 kr, för EN biljett! Jag var beredd att lägga mycket, men det var kanske lite väl mycket..? Och nu kommer jag sitta hemma i soffan på måndag och tänka på att jag kunde varit i Lund och sett mitt favoritband, The National alltså. :(

2. Jag är dödstrött. Och huvudvärken är mer eller mindre konstant. Det enda (eller nästan enda i alla fall) jag tänker på när jag är på jobbet är att jag vill hem och lägga mig i soffan och sova. Varför är det så svårt att komma i säng om kvällarna? På morgonen är man som tröttast, sen ju längre dagen går desto piggare blir man. Så när det är dags att sova börjar det kännas bra. Tur att det är fredag i morgon!

3. Är det bara i mitt huvud det knäpper? Kände det mycket i dag när jag var och tränade, men det brukar finnas där för det mesta när jag är ute och går med. Det är som att det är något i bakhuvudet som knäpper. Är det normalt? :P

4. Vad är det för fel på tåg?! Ska man aldrig kunna ta ett tåg och komma fram i tid?! Det blir problem när det är snö, när det är löv på spåren, när det är för kallt, när det är för varmt, när det blåser... och sen alla tekniska fel som inträffar lite då och då. När fungerar tågen egentligen?! Senast jag åkte blev jag en timme försenad, gången innan det över två timmar. Och nu skulle jag haft besök, men neej, "alla tåg är försenade och vi vet inte när de kommer att avgå". Jag gillar inte tåg.

5. Annars är allt bara fint! Som sagt, fredag i morgon och finbesök väntas. Jag kan inte klaga! :)


I brist på annat får ni nöja er med två alldeles nya bilder (lite dålig kvalitet dock) på snygga mig! :)




Pernilla

Det fanns biljetter på blocket såg jag.. Annonsen är inlagd igår tror jag så jag vet ej om de finns kvar!

2011-02-24, 21:54:17
Amanda

Det knäpper i mitt huvud (eller gommen?) när jag går jag med! Jag vet att jag hade det för typ över tio år sedan när jag var liten, och det kom tillbaka för ett par dagar sen. Har du någon aning vad det är för någonting?? Lite små-udda är det ju ändå! ;D

2011-03-18, 20:22:12




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0