click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Only When I Lose Myself
2011-02-05, 00:08:30


About Today. En låt som man hade kunnat lyssna på hela kvällen utan att tröttna.

Detta har väl inte varit en av de bästa fredagarna, såå trött och inte världens gladaste efter knappt fem timmars sömn förra natten. Men mycket tack vare Marie har den varit helt okej i alla fall. Jag skulle kalla Marie en av mina absolut bästa vänner, jag skulle kunna säga i stort sett vad som helst till henne. Hon är så omtänksam, förstående, smart och rolig. Trivs verkligen i hennes sällskap och hon gör en alltid mycket gladare.

I alla fall så har det varit jobb i dag, men som tur är har det varit lugnt. Det var ganska varmt och fint väder innan så på lunchen tog vi en sväng ner till stan. Stannade till på McDonalds där Marie bjöd mig på middag. ;) Kom hem vid halv fem och la mig i soffan direkt med täcket och sov i fyra timmar. Extremt skönt!!

Sen ringde Oskar och vi pratade säkert över en timme. Konstigt hur orden aldrig tar slut med vissa personer. Jag tycker att det är fint med connection. Att vara på samma plan, att förstå varandra utan att behöva säga så mycket. Att kunna säga mycket men också att kunna vara tysta. Att inte känna sig ensam.









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0