click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lång Väg
2011-01-30, 21:02:15


Trots en extra dags ledighet är helgen redan slut, gick alldeles för fort. :/

I torsdags kväll kom finaste Oskar hit. Tog därför semester på fredagen så att vi skulle hinna umgås lite mer. Så det blev massa sena kvällar och sega morgnar. ;)

I torsdags var vi ute på nattpromenad på spången. Mysigt men kallt och långt! :P I fredags var jag och tränade med Marie medan Oskar träffade en kompis. Sen blev det matlagning och film och en stor skål med godis. I går var vi en sväng på stan och sen blev det bio. Såg Svinalängorna som var rätt bra. I dag var vi på lägenhetsvisning. Har funderat lite på att skaffa mindre lägenhet med lägre hyra, men nja, jag vet inte om jag vill flytta härifrån ändå.

Fick min (Oskars) bok Vakentimmar signerad också. Inte bara med ett namn utan en jättefin dikt, vackert! <3









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0