click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Medan Vi Sov
2011-01-20, 22:02:23


Har varit en härlig torsdag. Började med basal kroppskännedom hos sjukgymnasten. Tror det var fjärde gången i dag, fick lite nya övningar och saker att tänka på och så. Sen blev det arbete. Sen lunchpromenad med Marie i det fina vädret. Sen mer arbete. Sen 1,5 timmes träning med Marie och Patrik. Jag har blivit helt inne på att träna, tredje dagen i rad nu! Mycket roligare sedan Patrik visade mig massa styrketräningsövningar! Och kul när man tränar ihop och blir peppad massa! :D

Men nu är jag extremt trött så tänkte sova. Får se om jag kan bättra mig med uppdateringarna snart. ;)

God natt på er!








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0