click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Söndag i Malmö
2011-01-23, 22:12:53


Hemma igen efter en helg hos familjen.

Kände mig sådär pirrigt glad i fredags! Det var så mysigt och trevligt att vara på jobbet med alla fina människor. Allting kändes bara så bra. Och sen tog jag bussen hem till familjen direkt när jag slutat och var framme vid 18-tiden. Som vanligt blev det middag och mys framför TV:n och så. Har hunnit med en hel del gos med Leia också, hon är världens finaste! Saknar henne nu!

I dag blev det som vanligt en tur in till Malmö och till Burlöv Center. Hittade ett fint påslakanset som jag bara var tvungen att köpa. :P Och så blev det ett par träningsbyxor till och en träningströja, kan ju behövas nu när man blivit så flitig på gymmet! :)



Efter shoppingen körde vi som vanligt till min morfar. Åt pizza först, sen blev det fika med kaffe och chokladmuffins. Min morfar behövde en del hjälp med sin dator också så vi var väl där i några timmar. Sen tog jag tåget hem vid 18.30. Trots att det har varit en trevlig och mysig helg så är det så himla skönt när man låser upp sin egen dörr och kommer in i sin egen lägenhet!









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0