click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



12, 22
2011-06-19, 22:20:00


Sitter på tåget på väg hem nu. Varit och hälsat på familjen igen. I fredags hade mamma och jag lite ensammys med god middag och Betapet. Annars har det blivit mycket pyssel med bloggen, gos med Leia och en del pianospel. Fick även föräldrarna till att spela massa Tolva med mig, såå kul! I dag firades Elin (som fyllt 22 år) med god mat och daimtårta!






Pernilla

Vad mysigt och vad fina ni är på bilden

2011-06-20, 07:17:06
Elin

Du måste komma hit snart igen, när jag inte har massa annat uppbokat! :) Eller får jag komma till dig! <3

2011-06-20, 15:26:14
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0