click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ullared
2011-03-29, 20:22:30


Då var man hemma igen efter ett halvt dygn. Marie och jag tog varsin semesterdag i dag och åkte upp till Ullared med hennes dotter och dotterns kompis. Blev upphämtad vid sju i morse och var framme klockan tio. Sen var det bara att springa runt och kolla på allt. :P Det slutade med att jag hade 1 500 kronor mindre på kontot, men fick med mig hem en kaffekvarn (det enda jag skulle ha egentligen), en vårkappa, massa Dove-grejer och ett fotoalbum med svarta sidor (tänkte göra ett besökta konserter-album). Trevlig dag! ^^









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0