click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Hjärtat Slår Sällsynta Slag
2011-03-15, 23:46:17


I kväll fick jag värsta paniken. Blev så rädd att jag kände mig svimfärdig och illamående. När man pratar i telefon som vanligt och sen plötsligt bara hör en smäll och efter det massa aj långt bort. Och jag ropar allt vad jag kan, men det enda jag hör är svaga ljud innan samtalet så småningom bryts.

Innan man vet vad som har hänt. Jag ville bara kunna förflytta mig till andra sidan luren. Jag tror att det kommer ordna sig i alla fall. Älskling, du betyder ju så mycket för mig!





Oskar

Du betyder väldigt mycket, finaste Emma. Vill bara att alla snart och sen ska bytas ut mot nu, nu, nu, så jag får ligga och hålla om dig igen... All kärlek, din

2011-03-16, 00:41:12
URL: http://vakentimmar.blogspot.com
Ingealvilde

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-08-25, 11:26:08
URL: http://ingealvilde.blogger20.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0