click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kom Hem
2011-05-02, 18:36:14


Anna Järvinen
Kom hem

kom hem nu jag saknar dig
när alla sändningar har tystats ner igen
kom hem

vem ska annars se på mig
som om hela världen var av vatten bredvid mig
kom hem

här är du allting här är du alltid
oavsett vem du är bara min
hos mig är du märklig
hos mig är du verkligen overkligt fin

kom hem i stället för inte
var där jag är i stället för att inte vara det
kom hem

här är du allting här är du alltid
oavsett vem du är bara min
hos mig är du märklig
hos mig är du verkligen overkligt fin










Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0