click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Heavy Storm
2011-11-16, 21:02:24


Tröttvecka hittills. Inte orkat göra så mycket mer än att jobba, tråkigt! I går var i alla fall mina föräldrar här och fikade, sen tog de med sig Leia hem. Lite tomt här nu utan mise.

I kväll har jag städat, vill ju ha lite fint inför finbesöket i morgon! Har även diskat massor för hand. Min diskmaskin har dött, eller vägrar att diska i alla fall. Så det var bara att plocka ut allt ur den fullproppade maskinen och ta fram diskborsten. Så nu är det väl slut på lyxen som man vant sig vid...

För övrigt har jag inhandlat årets första julklapp i dag! Och så tycker jag att låten Heavy Storm med First Aid Kit är värd en lyssning!









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0