click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



To Die For
2011-11-10, 21:22:20


Snart är ännu en arbetsvecka avklarad.

I måndags fick jag en elev på jobbet, Erzsebet, och hon har gått bredvid mig tills i dag. Mycket trevlig och duktig tjej! Annars tog jag det mest lugnt i måndags efter jobbet.

I tisdags kom Emilia hit en liten stund på kvällen. Fikade (som vanligt), pratade och såg på Top Model. Love you.

I går kom mina föräldrar hit med Leia eftersom jag ska passa henne medan de åker på weekendresa till London. Bjöd på lite middag och sen blev det citronfromage och kaffe till efterrätt. Mysigt att ha dem här! Och mysigt att ha Leia här i några dagar, finaste misen! Hon sov bredvid mig i natt och nu ligger hon bredvid mig i soffan. Men i morse påmindes jag om varför jag adopterade bort henne, när hon satt på golvet och tittade på mig och jag var tvungen att gå till jobbet och lämna henne ensam hela dagen. :/

I alla fall, hemmahelg väntar. I morgon får jag Frida-besök, vi tänkte gå bort till Hemmakväll och köpa något gott, sen se på Idol. Det blir fint! :)





Marie

Fina bilder men hur vågar du??

Tänk om "Anna" kollar här....hahaha!

2011-11-10, 21:32:16
Anna Skipper

Det är hemst vad du fikar mycket. Vad fikar ni på? Det är väl inte morötter??? SKÄRPNING!!!!

Anna Skipper

2011-11-10, 21:43:14




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0