click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



You could much rather push than pull
2011-11-12, 23:53:45


Detta blir inget bra inlägg om "Anna Skipper" kommer tillbaka och läser! :P

I går vid 18-tiden tog Frida och jag en sväng bort till Hemmakväll. Tror vi plockade på oss nästan 2 kilo godis! Dock använde vi lite av det till dumlekladdkakan som vi bakade när vi kom hem till mig. ;)

Så det blev kaffe och kaka med grädde och bär till Idol, sen godis, prat och mer musik. Detta varade tills klockan var ungefär 02.00, då vi både var ganska extremt trötta. Fint!

I dag vaknade jag med dunkande huvudvärk som har hållit i sig mer eller mindre hela dagen. Gick upp och fixade mig, somnade i soffan igen och vaknade vid 16.00. Lagade middag och sen kom Staffan förbi på en fika, trevligt!

Nu får det nog snart bli sängen. Hoppas man kan sova bort huvudvärken och tröttheten tills i morgon. God natt på er!


Filmjölk på klänning – konstverk?
(Frida råkade ju få blåbär på sin klänning. Läste att det skulle gå bort med filmjölk, men tveksamt resultat.)




Marie

Hahaha, hon verkar inte ha sett det, än i alla fall!!

Oj vad mycket snask Emma, hur vågar du, hahaha!

Kram

2011-11-13, 16:56:20
URL: http://marieclair.blogg.se/
Elin

Mums med kladdkaka! Och söt-Lejsi! :) <3

2011-11-24, 22:00:10
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0