click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



River en vacker dröm
2011-10-16, 23:45:54


Fin helg, fin dag. Varit hos familjen igen eftersom min pappa fyllde år i går.

I dag åkte Elin och två av hennes kompisar till USA. De ska resa runt där i en månad och bara ha massa trevligt. Lite smått orolig är man väl, men hon kommer ju hem i mitten av november igen. Min underbara älskade syster!

Åkte hem lite tidigare i dag så att jag hann röja i förrådet (vilket jag har längtat efter i ett par veckor nu!). Dock känns det fortfarande rörigt, alla dessa saker!

I kväll vid 19-tiden kom Frida hit. Vi fikade/åt godis, pratade och spelade TV-spel. Himla trevligt som vanligt!

Nu är det hög tid att sova. Kommer snart en ny uppdatering om vad som hände i går, tycker att det kan vara värt ett eget inlägg. God natt på er! Hoppas ni har haft en lika fin helg som jag!






Marie

Så söt hon är, din syster Elin! Hoppas hon får det trevligt over there...

Nej tack, jag behöver inte fler tv-bänkar eller annat, hihi

Kram

2011-10-17, 10:01:10
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0