click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Headlights
2011-09-04, 21:12:30


I was thrown towards a light
and I thought of you
then maybe I died

Were those headlights just a trick
a thing I imagined
I couldn't see clearly


Finns det något mer underbart än att låta vacker musik vibrera in i ens öron och fylla hela ens kropp med känslor och upprymdhet?! För mig är det oslagbart. The National, [ingenting], The Cure, Dylan LeBlanc, Eva Cassidy, Ani DiFranco och Deftones. Men just nu framför allt Emil Jensen, The xx, Anna Järvinen och Granada.

För övrigt har det varit en fin helg hos familjen. Dock känns det som att jag sovit bort det mesta av tiden. Känner mig sjukligt trött och orkeslös. Men annars blev det i alla fall ett besök hos min mammas moster Edith i Malmö, fika och goda middagar samt mys i trädgården i det fina vädret. :)





Lydia

Nej, jag är absolut intes ur! Blev bara lite irriterad för att du inte svarade.. sorry för det!

Jag mår bra! pluggar till undersköterska =)

Idol är bra! Får man skratta lite!

2011-09-05, 09:45:10
URL: http://magnapop.blogspot.com
Lydia

Förlåt Emma! :/

Lär mig göra kollage haha :D.

Ja, vi får se hur det går men det känns bra och jag trivs bra på skolan.

Ska du och killen flytta ihop? Tyckte per sa något om att han bodde i Göteborg :)

2011-09-05, 19:57:15
URL: http://magnapop.blogspot.com
Lydia

Tok! Har du aldrig ätit? Du får du testa det! Eller du är vegetarian? Jag mins inte hehe. JA! Men kollge är trendigt! lär mig! :D.



Aldrig mer distans säger jag bara! Flytta till Göteborg så fort du så möjligt säger jag bara.

2011-09-05, 23:12:49
URL: http://magnapop.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0