click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Vad ska du bli?
2011-09-20, 21:59:39


Vad ska JAG bli? Ska man sitta med lurarna i öronen, registrera besök/diagnoser och hålla ordning på alla papper i 39 år till? Det känns inte så lockande. Nu har jag i och för sig bara gjort det i 3 år än så länge, men ändå.

Yrkesfotograf? Grafisk designer? Personlig assistent? Socialpedagog? Kurator? Habiliteringspedagog på boende?

Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska välja, vad jag ska satsa på. Trivs så bra på jobbet nu, speciellt tack vare mina underbara arbetskamrater, men känner att jag vill göra något annat om/när jag lämnar stan. Kommer man någonsin veta vad man vill bli? Kommer man någonsin känna att man har hittat rätt?



Test från arbetsförmedlingens hemsida:









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0