click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



♥-helg
2012-04-01, 21:28:19


Denna helgen spenderades i Sjöbo hos min fina familj. Det har ju inte varit så roligt väder så det har mest blivit mys inomhus.

Har pysslat lite vid datorn. Jag tänkte skapa en blogg till, fast i Blogspot. Där tänkte jag samla alla mina foton och på samma gång lära mig hur Blogspot fungerar, för skojs skull. Ni får se så småningom!

Det har dessutom blivit en hel del kortspel, mestadels Hjärter. Älskar kortspel. Och i natt såg vi en film som gick på TV:n, En kvinnas hämnd. Den slutade klockan 03.00, men jag tyckte att den var sevärd!

Nu har jag återförenats med min telefon också. Fick inte med mig den i fredags när jag skulle åka, så jag har faktiskt saknat den lite. Vad man är beroende av alla tekniska prylar. Men jag älskar dem - min MacBook, min iPhone, min iPod, min kamera och mitt fina objektiv. Även om det finns viktigare saker än materiella saker. De betyder mycket i alla fall.

Snart sovdags, sen väntar en lite kortare arbetsvecka än vanligt. Skönt!






Elin

Fint! :) Men mitt och Leias hår ser lite gröngult ut tycker jag. :P

Kul att du kom i helgen iaf, synd att den går så snabbt bara! :) <3 <3

2012-04-01, 21:40:44
URL: http://distinguish.blogg.se/
Marie

Ja, så har ännu en helg gått...



Tänk, en hel helg utan iPhone, bra jobbat Emma!

Du verkar ju haft det hur bra som helst, ändå...:)



Så fina bilder!!!

Ses i morgon

2012-04-01, 22:29:35
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0