click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Slipping away
2012-08-12, 22:05:22


Jag tog upp fiolen en liten stund i kväll. Det är så mycket jag vill göra, så mycket jag vill lära mig och bli bra på. Men det känns inte som att jag gör någonting. Jag vill spela fiol, gitarr och sjunga, fotografera och redigera, lära mig teckenspråk och japanska. Varför gör jag inget?! Kanske vill jag för mycket. Och jag hade behövt en lärare, lektioner, motivation och inspiration. Jag saknar alla musiklektioner på gymnasiet. Jag borde ha fortsatt öva hårt, då hade jag kanske kunnat vara bra i dag. Det känns tråkigt att så mycket tid har runnit iväg, och fortsätter att göra det. Jag vill göra något med mitt liv, jag vet inte riktigt hur bara...
 




Marie

Så länge man vill... finns det alla chanser i världen! :)

Självklart fixar du detta, du ska bara börja...

Ses i morgon! :)
kram Marie

2012-08-12, 22:16:11
URL: http://marieclair.blogg.se
jessica

jag förstår hur du tänker, jag kan oxå sakna gymnasiet och högskolan och alla intressanta och utvecklande lektioner. Men man kan ju börja studera när som helst. Anmäl dig till en kurs med det samma tycker jag :)

2012-08-14, 19:57:17




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0