click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Black to brown
2012-12-02, 14:13:00


Fick ju fodrade Dr Martens när jag fyllde år. Men sen när jag har provat dem har de inte alls känts bra, tunga och skav på hälarna. Gick tillbaka till Scorett i går för att fråga om man kunde få byta, dock var det nästan två månader sedan de köptes nu så jag trodde ju aldrig att det skulle gå. Hon i affären sa också nej först, men gick och frågade en kollega som efter en liten stunds funderande sa att jag kunde få byta om jag hittade några andra skor där direkt. Så jag bytte till dessa fina bruna skor, ett par converse (699 kr) och ett par clarks (999 kr)! Vad lättad och glad jag blev! Riktigt sjysst av Scorett får man ju säga!
 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0