click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM
2012-12-26, 22:22:00


I dag har min lilla objektivsamling fått en ny medlem: en Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM. Jag hoppas att det var ett bra köp, men jag tror det! Så nu är de fyra stycken (om man räknar kitobjektivet som jag tog dessa bilderna med).
 
Jag fick även med mig en blixt hem, en Canon Speedlite 270EX II. Det är ingen dyr eller avancerad blixt, men jag tror att den är tillräckligt bra för mig som helst tar utomhusbilder utan blixt. Detta är kärlek!
 




Gabriella

Grattis!! Då ser jag framemot ännu finare bilder!! Kram <3

Svar: tack gabriella! :) ja, vi får väl se vad man kan åstadkomma med detta nya lilla objektiv! :) kram på dig! <3
Emma

2012-12-26, 22:31:10
Marie

Men så trevligt Emma!!!
Nu blev jag allt lite avis, hoppas att du kommer bli supernöjd!
Vi fick köpa en ny tvättmaskin istället, så kan det också bli... :)

Kram
Marie

Svar: Ja, det känns trevligt! :) Vill ut och prova det i naturen, nu får det bli vår! ;) Jaså? Det lät ju inte lika kul, bra med tvättmaskin i och för sig, men roligare med objektiv! ;) Hoppas du kan köpa ett objektiv ändå. Kram kram! :)
Emma

2012-12-28, 19:11:39
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0