click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ullared en regnig dag
2012-07-10, 22:48:27


Denna regniga dag har spenderats på Gekås i Ullared. Köpte biljetter hos Swebus i går, så i dag 07.40 åkte vi från Mölndal station och var framme i Ullared 08.50. Där hade man sex timmar på sig att shoppa innan bussen gick hemåt igen.
 
Jag är inget jättestort fan av Gekås, men det var ganska trevligt och tiden gick fort! Sjukt mycket folk att trängas med också, så bara att stå och vänta på att komma fram tog sin lilla tid.
 
Fick shoppat lite i alla fall. Till mig själv blev det, förutom schampo och tandkräm och sådant vanligt, en svart sjal och ett svart skärp. Det blev även några burkar, en sax och displayskydd till telefonen.
 
Det blev faktiskt lite stressigt i slutet, men jag snabbade mig in i skoaffären som låg utanför också för att titta på mörkblå converse. (Har ju redan vita fina som jag fått av Elin, men ville ha blåa också.) Så jag hann få med mig ett par sådana också innan bussen gick hemåt.
 
 




Elin

Men det blev ju ändå en del fynd! Och converse! Så fina, får bog också köpa ett par blåa! :) var dom billiga eller? <3

Svar: ja, blåa är fina med! köpte en storlek större nu, de känns aningen stora men tänkte att man kanske slipper skoskavet på lilltårna då! :) nej, det var typ normalpris, storlek 37 kostade 600 och storlek 38 (som jag köpte) kostade 650. <3
Emma

2012-07-11, 08:41:29
URL: http://distinguish.blogg.se
Marie

Åh, ser riktigt trevligt ut med dina fynd, påminner mig om när vi var där och fyndade...:)
Ha en fortsatt trevlig semester Emma!
Kram Marie

Svar: ja, det var trevligt när vi var där! :) tack, snart är det dags för dig igen med semester ju! :) kram!
Emma

2012-07-15, 23:14:54
URL: http://marieclair.blogg.se
Jeanette

Hallå!

Googlade på bussresa från Gbg till Ullared så hittade jag
ditt inlägg så tänkte passa på att fråga var det smidigt att åka med Swebus? Lätt att hitta bussen när man ska hem & kan man ta med sig massa kassar? & hur tusan hittar man just Aina gula påsar när man ska av?

Kanske dumma frågor men aldrig åkt buss så men överväger åka på lördag från Mölndal eller Gbg :-)

Svar: Hej Jeanette! Förlåt för lite sent svar! Kul att du tittade in hos mig. Jag minns inte riktigt hur det var, men tyckte att det funkade bra! Kommer ihåg att vi hade lite problem med att hitta bussen när vi skulle tillbaka, men vi hittade den! Kommer inte ihåg hur det var med kassarna heller, men man kan nog ha en del kassar, och jag kan inte minnas att vi hade några problem med att hitta just våra när vi skulle av. Man får väl komma ihåg ungefär var man ställde dem. :) Kan tänka mig att åka med Swebus igen i alla fall! Ha det så trevligt och hoppas att det löser sig med allt! :)
Emma

2013-10-24, 19:12:03




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0