click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Dancing the whole way home
2012-03-30, 20:29:24


Fått hem lite nya skivor på sistone:

Amanda Mair. Hennes debutalbum, signerat dessutom. Synd att hon inte har skrivit något själv, men gillar hennes sång och låtarna är bra, speciellt Doubt och Sense.

Miss Li. Denna skivan, Dancing the whole way home, är fantastisk. Jag tycker att hennes andra skivor är lite ojämna, men denna är bra rakt igenom. Låtarna här känns mycket mer seriösa och djupa. De bästa spåren tycker jag är True love stalker, Is this the end och Bourgeois shangri-la. Men det är svårt att välja ut!

First Aid Kit. Kände att jag var tvungen att ha The big black & the blue, tycker att denna skivan är väldig olik deras senaste (som jag redan hade), men båda är väldigt bra. Min absoluta favorit på denna skiva är Heavy storm, men Hard believer och A window opens kommer inte så mycket längre ner på listan.









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0