click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Vår
2012-03-26, 22:03:00


Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Det krävs en förbättring på den punkten känner jag! Så nu blir det ett litet vårinlägg i alla fall.

Tror dock inte att det har hänt något väldigt spännande sedan sist. Hade en praktikant på jobbet hela förra veckan, väldigt trevlig och duktig tjej. I torsdags kom Oskar hit. I fredags kom Emilia och Max hit och då blev fika, snacks, godis, vin, rakia och diverse spel. Mycket trevligt måste jag säga!

I lördags gick Oskar och jag ut med våra kameror i det fina vädret. Stannade och picknickade på ett ställe. Åh, vad jag har längtat efter detta! Sol, värme och picknick. Och i går var det ju helt underbart med, öppnande dörrarna till min franska balkong och solen sken in i hela lägenheten! Hoppas att det håller i sig! Längtar efter fler fina lediga dagar.





Marie

Hej på dig!

Ja det var då ett tag sedan du bloggade... :)



Mycket fina bilder, underbart att våren har kommit!

Låter härligt med picknick i det gröna!



Ses i morrn!

2012-03-26, 22:47:07
URL: http://marieclair.blogg.se/
Elin

Åh så härliga! Underbart med vår! :)

2012-03-28, 23:50:25
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0