click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Postcard
2012-11-22, 19:53:00


I dag har det varit en fin dag!
 
Det bästa var när jag öppnade posten på jobbet i morse. Bland den var där ett kuvert som jag såg var från Blekinge. Tänkte att det säkert var någon tråkig journalrekvisition, men blev överraskad när jag öppnade och såg att det var ett kort till mig från två barnmorskor i Sölvesborg som jag pratar med i telefon då och då. Så himla fint! Blev helt rörd och varm i hjärtat!

Vilka fina människor det finns. Jag har så många runtom mig, både på jobbet och utanför jobbet. All kärlek till er! 
 




Emilia

Hej!

Vilket gulligt brev!! Så najs :)

Tack för dina fina kommentarer, värmde i hjärtat!! Jag tycker du är super redan på att ta bilder, men det vet du väl att jag tycker :) Awesome verkligen!
Längtar till vi kan ge oss ut med objektiven (när jag köpt mitt nya)!!!

Massa kramar!!!

2012-11-22, 22:28:15
URL: http://emiliahjelmgren.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0