click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kaffekalas
2012-10-29, 22:25:00


I kväll har jag haft kaffekalas! Vi blev åtta stycken + två söta bebisar.
 
Tack så mycket för en trevlig kväll Ida-Maria, Kristina, Karin, Christina, Christel, Anna-Karin och Annelie!
 
(Fler bilder kommer i morgon! Nu måste jag verkligen sova, speciellt med tanke på att jag inte somnade förrän klockan två natten som gick. God natt på er!)
 




Britt-Helene

Mums! Nu blev jag sugen. Det ser verkligen gott ut. Men så är du ju också ett bagarbarnbarn :)

Svar: Ja, det var inte så dumt faktiskt. Jo, bagarbarnbarn är jag ju. Och jag har en mamma som är fantastisk på att baka med! <3
Emma

2012-10-29, 22:31:46
Cam

Mums! Ser proffsigt ut!

2012-10-30, 20:05:47
Marie-Louise

Att jag missade detta Emma. Jag älskar drömtårta!! Kram

Svar: Ja, det var synd! Men nu har du ju blivit båtägare i alla fall! ;) Vi får ordna ett nytt kaffekalas snart! Kanske inflyttningsfika i januari? Kram! :)
Emma

2012-10-31, 20:54:34
Jessica

Ser både gott och mysigt ut. Vi hade pumpapaj här om dagen, det var oxå gott. Vi får ta en fika snart igen tycker jag. Då kan du baka massa gott :)

Svar: Jaa, tack. :) Det var trevligt. Pumpapaj har jag nog faktiskt inte smakat, tycker att det låter lite läskigt. :P Ja, vi kan väl se om vi får ihop någon fika sen! :)
Emma

2012-11-01, 10:01:27




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0