click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Måndagen avklarad
2012-10-01, 20:26:49


Äntligen hemma och i soffan! Inte för att dagen har varit långsam, men ändå. Tiden har nästan i stället gått för snabbt, jag hinner inte med allt på jobbet när det föds så många bebisar. Dessutom har jag varit iväg på lite annat i dag som till exempel tandläkarbesök. Var inte så sugen på att gå ner i källaren och träna i dag, men jag tog mig i kragen och gjorde det ändå! Och det var faktiskt rätt skönt när jag väl var där. 
 
Kom hem och skulle göra min smoothie, men kanske var bären lite för kalla så min fina vita blender som jag köpte i somras dog. Hej då goda frukostsmoothie med yoghurt, jordgubbar, hallon, blåbär, havrekli och linfrön...
 
I kväll blev det även hej då till den tråkiga utväxten i håret, nu är det glansigt rött igen!
 
Nu blir det myspyssel i soffan resten av kvällen. till er!
 




Elin

Du är duktig! Det är oftast det steget som är jobbigast, att ta sig iväg och träna. ;) Trist med mixern! Den ska ju klara att man mixar is också.. Du får klaga så får du kanske en ny! :) KRAM <3

Svar: Jo, det är ju så. När jag väl var där hade jag mycket energi och det var rätt trevligt! ;) Skulle vilja köra lite mer intervall, men vet inte vad som är lagom såhär i början? Vad tycker du? Jag får ju lätt håll med när jag springer snabbare. :/ Kanske i början. Ja, känns lite trist med mixern, använder ju den varje dag till min smoothie. Synd det är så svårt att få tag på en vit, hade ju helst velat ha det. Men men. Hoppas du har det bra, sista veckan i Lund! Kram bästa syster! <3
Emma

2012-10-02, 06:43:16
URL: http://distinguish.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0