click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Rosina Wachtmeister
2012-10-21, 19:23:00


Rosina Wachtmeisters katter är ju såå söta! Jag vill ha en hel samling! Verkar dock vara lite svårt att få tag på dem nuförtiden. Kan inte hitta den jag fick i födelsedagspresent på internet, så jag vet inte vad den heter. Men nästa gång hade jag nog helst velat ha Aurora. Men alla är söta på sitt sätt.
 
 




Britt-Helene

Håller med dig. Jag skulle också valt Aurora. Den är jättefin.

Svar: Ja, den är så söt! Får se om man kan få tag på fler någonstans. Verkar inte som att Cervera hade längre. Får åka till Ystad annars. :)
Emma

2012-10-21, 21:23:33
Jessica

De finns på sjögrens i tomelilla och i simrishamn på den där presentaffären vid hörnan på torget. I Malmö finns dem i en butik nära konsterhuset. :)

Svar: Ah okej, tack! Just det, vet nog vilken butik du menar i Malmö! Får ta mig till något sånt ställe. :)
Emma

2012-10-22, 06:36:00




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0