click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Barndomsbrev
2012-09-02, 21:54:00


Varit hemma hos familjen i helgen. Ätit god mat, fikat, shoppat i Malmö och hälsat på morfar.
 
I dag har jag spenderat ett antal timmar på att gå igenom lådor, som mina föräldrar tagit ner från loftet, med gamla papper och skolgrejer. Det var en hel del, mycket nostalgi och mycket skräp. Sparade i alla fall lite teckningar, skolböcker från lågstadiet, sagor och arbeten jag skrivit. Hittade även lite noter som jag varit av med i många år, woho! Och gamla brev! Bland annat detta nedan som jag fått av Annika. Tur att man var lite mer snäll än dum i alla fall!
 




Annika

ojdå!

2012-09-02, 22:01:30
Marie

Hahahaha, sånt är ju så kul att läsa!! :)
Ses i morrn!

2012-09-02, 22:09:11
URL: http://marieclair.blogg.se
Gabriella

Vad gulligt!! :)

2012-09-02, 22:36:13




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0