click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Der yek gosche
2012-09-16, 22:18:00


Hemma och i säng efter en helg som gått väldigt snabbt och varit väldigt trött men fin trots allt.
 
I fredags hade jag Pernilla här på fika, trevligt! Sen blev det en liten impulsresa till Malmö i går där mina föräldrar hämtade upp mig. Var ute och åt lite med morfar och sen blev det fika hemma hos honom. Efter det kollade vi i affärer en kort stund innan det bar av hem till Sjöbo.
 
I dag vaknade jag och var så seg, så pappa och jag tog oss ut och sprang en runda i Oran. Strax över en halv mil blev det, rätt skönt faktiskt! När vi kom hem igen blev det mammas goda middag och en stund efter det även fika med kaffe och kaka! Och myst med sötaste Leia har jag också gjort! Så det har varit en bra helg med min älskade familj!
 
Började pyssla med ett litet projekt som jag har på gång också, mest för skojs skull men dock. Ni får se om ett litet tag! God natt!
 




Marie

Så fina bilder på Leia!!
Skulle varit kul att kunna...:)

kram, ses i morrn!

Svar: tack, hon är en bra modell, söta misen! :)
Emma

2012-09-17, 19:19:02
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0