click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



iPhone 5
2012-09-30, 12:12:47


Jag hade egentligen tänkt vänta, men nej! Om några veckor är den min!
 




Gabriella

Å vad fint! GRATTIS :)

Svar: Tack Gabriella! Ser fram emot att få den! Använder du också iPhone? Hade varit fint att ses någon dag igen och fika. Var så fint att vara hemma hos dig och dricka rött te! <3
Emma

2012-09-30, 23:56:09
Gabriella

Ja, jag har också iPhone, sedan en månad :) Vi får träffas absolut! Jag håller på att flytta så du kan komma till min nya, lilla lägenhet. Då dricker vi rött te, fikar och gosar med Lily <3

Svar: Det vill jag gärna göra! Hade varit superfint!! <3
Emma

2012-10-02, 21:24:31




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0