click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Foto&Fika
2013-08-19, 22:39:02


I kväll har jag och Emilia varit ute och provat våra nya kameror. Mycket trevligt! Och sedan blev det såklart fika också. Här nedan är en av Emilias bilder på mig, kanske inte den bästa egentligen, men det blev att jag valde den till inlägget ändå. Nu är det sovdags, god natt!
 
 




Marie

Du ser ju riktigt proffsig ut! 👍
Ska bli kul att se fler bilder...
Ses i morg!

Kram

Svar: Hihi tack! :D Tänkte att min nya vän skulle få följa med till poolpartyt i dag. :) Ha det så skönt i helgen! :)
Emma

2013-08-20, 23:22:26
URL: http://ateljeknutssonochclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0