click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Semesterslut
2013-07-28, 21:47:00


Sista semesterveckan har nått sitt slut, men den har i alla fall varit väldigt fin. Dessa tre veckorna har gått så snabbt att jag hade kunnat tänka mig en fjärde också. De senaste åren har jag bara varit så nedstämd att jag velat tillbaka till jobbet, men i år har det känts bättre. 
 
Har hunnit med en del; Varit på en fin Göteborgsresa med Christoffer, varit på Sommarrock i Svedala och sett Miss Li med Pernilla, hälsat på familjen, spelat piano, fikat hos Gabriella, varit i Malmö med mamma, varit på stranden med Emilia och Nicole, varit på Helsingborgsfestivalen, picknickat och badat i sjön med Sofia, hälsat på min faster i Yngsjö, fotograferat, tagit en fika på stan med Lotta, varit i Wanås med Christoffer, fått besök av familjen... och däremellan har jag slappat för mig själv.
 
Och vädret har ju varit underbart, soligt och varmt i stort sett hela tiden! Kan verkligen inte klaga.
 




Marie

Ja, nu är det på tiden att du kommer tillbaka minsann...:)
Verkar som du haft en bra semester Emma, härligt!!

Ses i morrn!
Kram

2013-07-28, 23:08:55
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0