click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Preoccupied with thoughts
2013-06-19, 21:52:39


Jag vet inte var all tid och energi tar vägen. Den har i alla fall inte riktigt gått åt till bloggen på sistone, men jag ska försöka få lite ändring på det.
 
Det har ju varit så fint väder ett tag nu så kameran har använts flitigt. Nu har jag så många bilder att pyssla med att jag inte vet var jag ska börja, men jag lovar att det kommer dyka upp bröllops-, porträtt- och naturbilder lite då och då framöver. 
 
Pernilla och Theo
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0