click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



1up
2013-03-23, 18:43:00


Jag vet inte vad som har hänt med mitt bloggande, inte mycket skulle man väl kunna säga. Tycker att jag har haft så mycket annat pyssel - jobbat, umgåtts och tagit med mig kameran ut på lite promenader. Har också råkat köpa ett Xbox 360. Än så länge spelar jag mest Soul Calibur V, Super Meat Boy och lite demos, roligt!
 
Har inte visat mina fynd från Sci fi-mässan som var för ett tag sedan. Köpte lite Super Mario-prydnader med godis i. Och så hittade jag Voldo från Soul Calibur, han är ju grym och jag älskar Soul Calibur!
 
 
 




Tim

Fina grejer! :) Myntgodiset är godast! ^^

Svar: Eller hur! :) Har bara provat mynten än så länge. ;)
Emma

2013-03-24, 18:40:49




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0