click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Reflection
2013-05-12, 23:18:00


Underbar dag och en allmänt fin helg. Den började med grillning i fredags hos Susanne och Per, mycket gott och himla trevligt! I går slappade jag mest, lagade god middag (kyckling med polenta och rödvinssås) och spelade Soul Calibur V.
 
I dag blev det fotorunda med Christian. Jag har skaffat en reflexskärm som jag ville prova, så han fick ställa upp som modell. (Lite klurigt, men det känns som att det blir skillnad.) Sedan bytte vi så att jag fick agera modell, och till sist fick kameran trycka av lite bilder själv medan vi posade båda två. ;) Verkar som att jag har fått Christian till att bli lite intresserad av fotografering, roligt! 
 
Jag hoppas att maj varar länge. Jag har nog aldrig njutit så mycket av våren som i år, känns det som i alla fall. Helt underbart är det! 
 
Foto: Christian Debäck       Redigering: Jag




Marie

Du verkar haft det trevligt som vanligt...:)
Christian verkar ju ha talang, och du också!
Modell nästa kanske.

Kram

Svar: Ja, tyckte att hans bilder blev riktigt bra! :) Haha, tack! ;) Vi är så konstnärliga vi! Kram!
Emma

2013-05-13, 17:31:30
URL: http://marieclair.blogg.se
Majlinda

Sååååå vacker du är Emma :)

Svar: Åh, tack så mycket Majlinda! Vad gullig du är! Jag tycker att DU är vacker! :)
Emma

2013-05-13, 21:54:00




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0