click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Tjugoåtta
2013-10-13, 17:21:00


Ännu en vecka har gått, en fin vecka. 
 
I tisdags fyllde jag år. Blev firad på jobbet med sång, present och choklad - blev lite rörd! Vad skulle jag gjort utan er, mina underbara arbetskamrater?! Love you! ♥ 
 
På kvällen kom familjen och D hit och fikade och firade mig. Hade inte kunnat önska mig en bättre födelsedag. 
 
 
 
Har också träffat Emilia, fint som vanligt! ♥ 
 
Annars har jag känt mig lite energilös de senaste veckorna. Kanske har all energi riktats åt ett håll. Livet känns underbart ibland, men aldrig problemfritt. Försöker att hålla fötterna på marken även om det inte riktigt är min grej. 
 
A true love story never ends.
 
I går blev det tennispremiär för mig! Det ser kanske inte så himla svårt ut, men det är det! Det var i alla fall sjukt kul! Och jag hade den bästa och finaste tränaren! ♥ Har nog aldrig varit med om ett träningspass där motionen bara kändes som ett plus. 
 
 




Marie

Här händer det minsann grejer hela tiden...
Tennis, det verkar roligt!
Och en personlig tränare har du också hittat...❤️
Kram

2013-10-15, 17:46:49
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0