click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Tystnad tagning
2013-10-06, 22:39:17


Helgen är slut och den har varit väldigt lyckad förutom att jag känt mig lite sådär.
 
I går kom min syster hit, vi tog en sväng på stan och lagade sedan god mat. På kvällen blev det filmkväll (The Social Network och Closer) med Denis. Åt vaniljkesella mixad med frysta hallon, riktigt gott och nyttigt dessutom! 
 
I dag var jag i parken och hade fotosession med Pernilla och Theo, alltid kul och vädret var ju helt underbart i dag! Närmare kväll blev det en spontan tripp till Åhus. Det var så tyst och fridfullt där, tystnad är underskattat.
 




Marie

Wow, jättefina bilder!!!
Jag älskar havsbilder.
Den nedersta är speciellt fin, undrar vad som står där...:)
kram
Marie

2013-10-07, 14:52:54
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0