click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Höst
2013-09-26, 21:28:00


Har varit lite trött på sistone och inte orkat pyssla så mycket med kameran och bilderna. Kanske för att jag lämnade blod förra veckan? Det var första gången! Och även om jag kände mig svimfärdig och mådde dåligt ett tag efter (är rädd för nålar och blod, speciellt när det är ihop) så klarade jag av det! Det kändes bra, men de på Blodcentralen tyckte inte att jag skulle komma tillbaka på några år. Kanske har de rätt. Men annars tycker jag att det är en himla fin sak! 
 
I kväll var jag ute och gick i den friska höstluften, det var så vackert! Mina ögon såg bara massa motiv och det kliade i fingrarna. I morgon eller på lördag ska jag definitivt ut med kameran! Insåg att jag saknat det dessa dagar eller veckor jag låtit den vila. Älskar min nya 5D! 
 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0