click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



We Hit a Wall
2013-09-16, 23:08:00


Nu var det länge sedan igen. Har egentligen tänkt blogga ett tag men det som hindrar mig är nog framför allt tidsbrist och att min dator är så seg. Photoshop tar knäcken på den. Men snart borde nya MacBook Pro komma, jag längtar!

Sedan sist har jag varit på sjukhusfest - CSK fyllde 40 år! Det var välkomstdrink, mingelbuffé, vin, hallonparfait och kaffe. Och massa dans! En riktigt rolig kväll!

I helgen hälsade jag först på föräldrarna och sedan Christoffer. Supermysig helg med fotoutflykt till Skryllegården, italiensk pizza och film.

Dags att sova så man orkar med tisdagen. Ser fram emot kvällen som kommer att spenderas med Emilia! 

Nedan är lite bilder från avtackningen som vi hade på jobbet i fredags. Hade med min finkamera och tog lite bilder.





Marie

Mums, ser ju riktigt gott ut, nu har jag missat något igen...😀
Jättefina bilder det blir med finkameran! 👍

Ses i morgon! OCH då kommer du ha något stort att blogga om, jag vet... 😀

Kram

2013-09-16, 23:15:39
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0