click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Växter
2014-04-13, 14:19:00


Dags för ett söndagsinlägg. Förutom tennis i kväll kommer nog denna dag att spenderas mestadels i soffan, men det är ganska skönt. Pysslat lite med bilder och försökt hitta lite ny rysk musik (Земфира blir ju helt sönderspelad), dock utan framgång än så länge. Tror att jag ska hinna med att plugga lite ryska också. Sedan blir det hemmagjorda hamburgare med mitt hjärta.  
 
I veckan har jag träffat Inga. Vi hade lite mys med mousserande vin och frukt. Det var fint! Glad att jag träffat denna underbara tjej! 
 
I fredags efter jobbet blev det sushi igen, den är så god på Sumo Sushi! Längtar redan efter att få äta den igen! Och efter det tennis, film och fredagsmys.
 
I går tog vi en sväng på stan i det underbara vädret! Fick två kjolar, en tröja och en kofta med mig hem. Köpte även en kruka och lite jord till mitt olivträd som Denis sedan planterade om, det blev fint! På kvällen blev det lite fika hos hans familj, trevligt! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0