click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Alla hjärtans dag
2014-02-14, 22:47:00


I dag är det Alla hjärtans dag. Jag är egentligen lite anti, känns som att det är mest kommersiellt hittepå, men i år har det känts fint. Fått söta sms från familjen och min älskling kom hit i kväll med en stor röd ros! 
 
Livet är rätt skört. Har insett det lite mer än vanligt den senaste tiden. Jag hoppas att jag får finnas kvar länge till, mitt liv känns så bra nu. Jag är så tacksam för mina underbara föräldrar, min älskade syster och mina fina vänner. Att jag har träffat min kärlek, att jag har de bästa arbetskamraterna och för att jag blev den jag är. 
 
Egentligen ville jag bara säga glad Alla hjärtans dag♥ ♥ 
 
 




Elin

Och jag är tacksam över att ha världens bästa syster! <3

2014-02-15, 09:40:43
URL: http://distinguish.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0