click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Porcelain
2014-02-25, 19:39:41


Det finns lite konstnärlighet i min släkt. Min farfar målade tavlor och min farmor målade på porslin. Jag har fått en del av det hon målade. Vilken talang, I love it! 
 




Britt-Helene

Din farmor kunde verkligen mycket. Hon har gjort många fina handmålade saker. Hon sydde lampskärmar och kläder. Hon lagade god mat och bakade smarriga kakor. Hon vävde dukar och stickade tröjor till hela släkten. Och du tar jättefina foto :-))

2014-02-26, 09:35:28




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0