click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Året 2013
2014-01-08, 22:13:00


Tiden bara rusar iväg, det har blivit nytt år och jag har inte ens hunnit göra en sammanfattning av 2013. Det känns ju ändå rätt trevligt att summera året på något sätt. Så här kommer det bästa från förra året: 
 
 
Mina underbara vänner - vad skulle jag gjort utan er?! Sofia, Emilia, Pernilla, Christoffer och alla andra underbara människor man träffat på genom åren. Käraste Gabriella och finaste paret Annika och Adam.
 
I love you all! 
 
 
 
Årets konserter - det har blivit en del. Och jag älskar att fotografera band och artister.
 
- Miss Li och Magnus Uggla på Sommarrock i Svedala med Pernilla
- Miriam Bryant på Helsingborgsfestivalen med Sofia
Bo Kaspers Orkester och Maia Hirasawa på Malmöfestivalen
Anna Järvinen på Kulturnatten i Lund med Elin och föräldrar
- The National på Forum i Köpenhamn med Emilia
- Chelsea Wolfe på KB18 i Köpenhamn med Christoffer, Sofia och Hans
- Emil Jensen på Konserthuset i Kristianstad med Frida
 
 
 
Årets bästa saker - min nya kamera (Canon EOS 5D Mark III), min nya dator (MacBook Pro) och mitt fina tennisracket (HEAD YouTek Graphene Instinct S).
 
 
 
Årets bästa träff - Denis! Jag som spanat och letat lite överallt, och plötsligt bara dyker han upp på mitt kontor.
Han gör mig glad. 
 
 
 
Årets nya intresse - tennis! Hängde med Denis till tennishallen för att testa, sen var jag fast! Jag trodde inte att det fanns någon sorts träning eller sport som kunde kännas rolig, men jag hade fel. Nu ska jag börja kurs och öva öva öva! Så mycket med teknik, det är en utmaning men det känns kul. 

 
 
Övrigt 2013
 
Flyttade till ny lägenhet i januari, min mysiga takvåning. Jag trivs så bra, plus att jag fick ganska mycket lägre hyra. Jag slipper diska för hand och jag slipper tvättstuga. Det enda är att jag får vardagsmotionera fyra trappor upp. Men det är väl egentligen också ett plus. 
 
Jag hade en fin sommarsemester, åkte till Göteborg med Christoffer. Sov på hotell fyra nätter och hittade på massa kul, älskar ju Göteborg! Riktigt trevligt.  
 
Första halvan av året var inte den bästa tiden i mitt liv, men andra halvan var rätt underbar! 




Gabriella

Tack käraste Emma <3 <3 Så jättefina bilder!!

Svar: Tack så mycket Gabriella! <3<3<3
Emma

2014-01-08, 23:01:44
Emilia

Ett av de absoluta höjdpunkterna mitt år 2013 var lugnt Köpenhamn med dig <3 Tjugofyra underbara timmar

Svar: Aw, jag måste säga att jag känner likadant!! The National, tafsandet på Matt, hotell och DU! Kan det bli bättre liksom?! <3<3<3
Emma

2014-01-09, 00:08:38
URL: http://emiliahjelmgren.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0