click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Back to business
2014-01-06, 23:13:00


Då var det 'back to business' igen. Har i och för sig jobbat tre dagar förra veckan, men det känns som att man har varit ledig mycket. Och för en gångs skull har jag verkligen gillat det! Det är lite skillnad när man inte är själv. 
 
Det har blivit ett nytt år sedan sist. Nyårsafton spenderades i Malmö med några vänner till D. Det var inte så planerat men det var i alla fall kul att träffa dem och rysk champagne blev det! 
 
I fredagskväll blev det tennisträning. Sen i lördags kom min älskade syster hit. Vi gick en sväng på stan, lagade mat och sedan fick hon prova på att spela tennis med D och mig. Har också träffat Pernilla och Theo, det var på tiden! Och lagat riktigt lyxig middag - oxfilé med hasselbackspotatis och sås Madeleine (med massor av grejer i, bland annat rödvin och konjak). Och till det blev det ugnsrostade morötter och broccoli, så gott! 
 
I dag blev det tennisträning igen, det känns som att man blir beroende! Efter vi hade spelat var där några äldre killar som frågade om D ville vara med och spela dubbel, vilket han ville, så jag fick ta domarplatsen och titta på. Det tog nästan två timmar, men det var kul och D var grym!
 
Dags att sova men jag tror att det kommer ett inlägg till snart. God natt på er!
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0