click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Grannyra i stan
2014-01-19, 22:44:00


I dag var Postkodlotteriets "grannyra" här i stan för andra gången. Klockan 16.00 var det uppträde på Lilla torg med Daniel Lindström och Elin Bergman från Idol, och sedan skulle 100 miljoner kronor delas ut. Jag passade på att ta med mig kameran dit och fotografera lite. Och så fick man se hur en TV-inspelning går till på samma gång. Men det var så himla kallt att stå still i ett par timmar. Jag kände inte mina fötter, och knappt resten av kroppen heller, när jag gick därifrån. 
 
Klockan 19.00 var det tennisträning. De andra två tjejerna vågade inte köra dit på grund av vädret, så jag fick privatlektion - riktigt lyxigt! Det blev att öva forehand, backhand och lite serve i slutet. Fick många tips och också beröm för att jag hade bra teknik, jag blev så glad! 
 
Ännu en underbar helg alltså med kamera, tennis och min älskling! Hoppas ni har haft en lika fin helg! 
 




Linda

Vilka bra bilder du fick :)

2014-01-19, 23:26:52
URL: http://trappanupp.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0