click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Keep Moving
2014-01-26, 21:46:00


Dags för ett söndagsinlägg. Det har varit en fin vecka, underbar helg. Sedan i höstas har helgerna varit så mycket mer värdefulla för mig. 
 
I fredags kväll blev det god middag - schnitzel med ost och bacon, potatis och brun sås. Efter det blev det tennisträning i 1,5 timme. Resten av kvällen slappade vi med lite vin och film (Meet the Fockers). 
 
I lördags kollade vi lite sportaffärer i Härlöv. Jag köpte inget dock, jag har ju redan beställt massa från TennisPoint. Paketen borde komma i veckan, jag längtar! Hoppas bara att allting ska passa. Efter vi varit iväg blev vi sugna på smörgåstårta, så det var bara att inhandla alla ingredienser och börja lägga ihop den. Det blir ju inte riktigt lika gott när den inte har stått till sig ett tag, men det fick gå. (Det blev i alla fall mycket över så vi har festat på den i dag också.) På kvällen blev det lite vin och gott igen samt film (Scarface). 
 
I dag kollade jag lite på finalmatchen för killarna i Australian Open, Stanislas Wawrinka mot Rafael Nadal. Jag hejade lite på Nadal men Wawrinka tog hem det, jag tror mycket på grund av att Nadal var skadad. I går var det finalmatch för tjejerna, jag hejade på Dominika Cibulkova men Na Li vann.
 
Klockan 17.00 spelade jag tennis med Denis och hans syster Julia. Hon spelar egentligen badminton men har provat lite tennis också. Kul att träffa henne, riktigt go tjej. Efter det blev det att vila en timme, sen var det dags för min riktigt träning, lektion 3. Roligt! 
 
Nu är det skönt att bara slappa i soffan en stund innan läggdags. Nästa veckas höjdpunkter är posten, två viktiga födelsedagar och mer tennisträning. Jag ska även fotografera lite till barnmorsketidningen Jordemodern. Fick det i uppdrag av en på jobbet, kul men lite nervöst. Hoppas ni läsare har haft en lika bra vecka som jag! 
 
 




Oskar

Fin bild Emma! Ska nog också satsa på en liknande kamera :)

2014-01-26, 22:24:40
URL: http://www.vakentimmar.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0