click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Snö
2014-01-18, 17:40:00


Då kom snön ändå. För mig hade det räckt att det var lite kallt och friskt, men en vinter utan snö finns väl inte. Jag fick i alla fall lust att ta med kameran ut på en promenad, det var så länge sedan! Det kändes fint. 
 
Annars har det nog inte hänt så mycket i veckan. Umgåtts med Emilia och Denis. Kollat en del på Australian Open som är igång nu, Novak Djokovic är ju så grym! Har även sett några matcher med Maria Sharapova och Ana Ivanovic.
 
I går kväll spelade jag själv tennis. Jag tycker inte att jag lär mig tillräckligt fort, men det går ju framåt. Det är väl bara att ha tålamod och öva. Så i kväll blir det en ny omgång, och sen är det riktig träning i morgon. Roligt!
 
I'm such a lucky girl  
 
 




Gabriella

Så fina bilder, Emma! Mycket originella också, härligt! Lycka till med träningen. Det är nog som med att lära sig spela ett instrument, det behövs tid, övning och massor med tålamod. Du kommer att lyckas så bra, jag vet det!! Kram <3

2014-01-18, 20:14:24
Britt-Helene

Så fina foto. Och fåglar är ju mina favoriter som vanligt. Domherren är helt underbar. Kram <3

2014-01-19, 11:29:53
Marie

Ja, tack och lov kom snön äntligen...
Visst är det härligt!!

Fina foto du tagit Emma!

Ses i morrn!

2014-01-19, 21:09:16
URL: http://marieclair.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0