click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



-140
2014-07-01, 12:30:00


Inne på tredje semesterveckan, tiden går snabbt! Skulle önska att det blev lite mer sommarväder igen bara. 
 
Vecka 2 har bestått av:
- 4 timmar tennis
- träff med Pernilla och Theo
- jordgubbar
- ett hjärta i Екатеринбург
- besök hos familj
- en lördag i Malmö
 
 
Har varit sjukt trött och orkeslös i helgen och i början av denna veckan. Kanske beror det på att jag inte får träffa mitt hjärta på en månad nu, och så verkar det som att jag blivit förkyld också. Men jag är hemma hos mina älskade föräldrar just nu som tar väl hand om mig. :)
 
Tänkte att jag skulle bli lite piggare snart i alla fall, har ju roliga träffar inplanerade nu i slutet av veckan! Och måste få komma till tennisbanan snart, jag längtar!  
 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0