click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Не ищу
2014-07-10, 00:40:00


Två semesterdagar kvar. Jag förstår inte hur det redan kan ha gått fyra veckor! Men jag längtar efter min kärlek så det är rätt okej ändå att tiden går. Känns som att han har varit borta i en evighet.
 
Denna veckan händer det inte så mycket, det blir mest återhämtning efter förra veckan. Men jag har äntligen fått fixat till mitt hår lite, jag är glad! (Mycket trevlig frisör också som jag gått i parallellklass med på högstadiet i Sjöbo.) Och så köpte jag hem lite vin som jag tänkte lyxa till det med. Och så blir det en del musik. Och så träffar jag ju faktiskt lite vänner och är ute i det fina vädret också. Och försöker få in lite ryska i huvudet (jag ger nästan upp när jag tittar i grammatikboken!).
 
Jag har upptäckt en ny riktigt bra skiva - SMS med Ночные Снайперы. Vill bara lyssna på den hela tiden! Låtar som SMSГонщикБумерангомСтраха нет och Не ищу - I love!  
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0