click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Девять
2014-07-19, 23:58:00


Första jobbveckan efter semestern är över. Det har varit en ganska jobbig vecka, inte jobbmässigt, bara allmänt. Haft svårt att slappna av och att känna mening med saker, men i dag har det känts lite bättre. 
 
I veckan har jag varit ute och gått/sprungit en mil och kört ett hemmapass. Jag har promenerat med Inga bort till katterna som hon passade. Jag har träffat Sofia, äntligen! Vi åt finpizza, drack vin, pratade, lyssnade på musik och tog fram gitarren en liten stund. Och så bestämde vi ny träff nästa vecka för att musicera!  
 
I dag vaknade jag med en ordentlig huvudvärk. (Jag slarvade väl lite med att äta i går...) Så jag började dagen med två Treo och vila. Kände mig så trött och orkeslös, men bestämde mig för att gå bort till parken och sola lite. Efter en halvtimme var håret ungefär lika vått som om jag precis kommit ut ur duschen! Hemma igen la jag mig på soffan och sov en stund till. Sedan tog jag mig i kragen och fixade middag. Ett par glas vin blev det också. Har hittat ett nytt favoritvin - Pasqua Sanzeno.
 
I kväll fick jag spontanbesök av Inga, mysigt! Vi snackade en stund över (ännu) ett glas vin. Vissa människor förstår en så bra. Jag är verkligen  glad för mina underbara vänner - Inga, Emilia, Pernilla, Sofia och Åsa!  
 
 




Annika

Emma, du vet att det är bara att höra av dig, jag finns här för dig om du vill prata!

vännen på andra sidan vattnet i regnlandet!
PoK Annika

2014-07-20, 09:44:08




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0